Handelsbetingelser

Børnebutikken/MinBlyant

Vestervej 36

DK-4960 Holeby

Tlf: 60 84 40 08

CVR.: DK27847684

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

MinBlyant.dk tager imod online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online. Der pålægges ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Betaling af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

MinBlyant.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

 

Produktion & Levering

MinBlyant.dk trykker alle ordrer indenfor 1-3 hverdage (man-fre) afhængig af sæson og travle perioder.

Du vil blive informeret løbende via mail hvor langt din ordre er nået i processen.

Ved forsinkelser i forhold til denne tidsfrist vil du yderligere blive kontaktet via email med information om, hvornår din ordre forventes afsendt.

Pt. sender MinBlyant.dk kun ordrer inden for Danmarks grænser.

Fra du får besked om, at din ordre er sendt, går der normalt 1-3 hverdage før du modtager den.

Ved bestilling i weekend eller på helligdage sendes varen afsted indenfor tidsfristen i den forløbende uge.

Alle varer leveres med [DAO og PostNord].

Du vælger selv en af ovennævnte leveringsformer, når du går til kassen.

 

Retur og fortrydelsesret

Der ydes ikke returret på varer specielt fremstillede blyanter.

Der gives 30 dages returret på alle andre varer, der ikke er specialfremstillet til ordren (eksempelvis: viskelædere og blyantspidsere. Dvs. varer uden trykt tekst)

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

Fortrydelse af ikke specialfremstillede varer skal meldes til MinBlyant.dk senest 30 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være modtaget hos MinBlyant.dk senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@minblyant.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Det er op til MinBlyant.dk at vurdere varens stand. Varen skal være i original emballage og være uåbnet.

Du kan ikke gøre din fortrydelsesret gældende ved at nægte modtagelse af pakken.

Kommer en ordre retur til MinBlyant.dk fordi, at du ikke har afhentet den eller nægtet at modtage den, vil du ikke blive refunderet penge for ordren.

Du skal kontakte MinBlyant.dk, hvis dette sker.

Du kan herefter vælge at få ordren fremsendt igen ved betaling af nyt fragtgebyr på kr. 35,00

Eller du kan vælge at vi kasserer dine blyanter.

 

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til MinBlyant.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

MinBlyant.dk dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Reklamationer sendes til:

Børnebutikken

Vestervej 36

4960 Holeby

 

Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af MinBlyant.dk. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til info@minblyant.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage. Vi bestræber os på at svare inden for 1-2 hverdage.

Ønsker du at klage over et produkt købt på vores webshop, kan der sendes klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klage-platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.